This page has moved to a new address.

DIY | Rudolph

BORINGTHNGS.: DIY | Rudolph

donderdag 5 december 2013

DIY | Rudolph

Toen ik jullie mijn zwarte masking tape liet zien, kreeg ik allemaal vragen over
wat ik er in hemelsnaam mee ging doen. Nou, zie hier één van de opties!
Masking tape plakt ontzettend goed op muren, terwijl je het er wel heel makkelijk
weer vanaf kan trekken. Speciaal voor de kerst leek het mij leuk om een rendier boven
de bank te maken. Heel eenvoudig! Je hebt alleen de tape nodig en een schaar.
Ik zal binnenkort nog wat ideetjes laten zien.

Tape Postpapierenzo

Liefs,
Rachel







Labels: , , , ,

9 reacties:

Op 5 december 2013 om 11:15 , Blogger Sara zei...

Super leuk gedaan!

 
Op 5 december 2013 om 13:03 , Anonymous Anoniem zei...

Wat leuk, goed idee, ik heb ook veel masking tape. Misschien kan ik dit ook wel proberen!
Liefs

 
Op 5 december 2013 om 13:41 , Blogger Anne zei...

Super leuk bedacht, staat heel leuk zo!

 
Op 6 december 2013 om 14:21 , Anonymous Anoniem zei...

Heel leuk gedaan! Liefde voor masking tape! Heb nu ook al een tijdje vormen op de muur!
xx Sofie

 
Op 6 december 2013 om 14:27 , Blogger Charlotte zei...

Wat ontzettend leuk! <3

 
Op 6 december 2013 om 20:20 , Blogger Unknown zei...

Je bent zo creatief!x

 
Op 6 december 2013 om 21:52 , Anonymous Anoniem zei...

Nice done! :)

 
Op 7 december 2013 om 12:35 , Blogger Unknown zei...

Super leuk! Love it.

X lisa

www.llittleblonde.com

 
Op 8 december 2013 om 14:29 , Blogger Sanniee zei...

haha wat leuk :D

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage