This page has moved to a new address.

Interieur details

BORINGTHNGS.: Interieur details

donderdag 19 december 2013

Interieur details

Wit doodshoofd Urban Outfitters | Shotglaasje Ikea | Kaarten Gamma 

Eindelijk kan ik jullie wat foto's laten zien van mijn nieuwe appartement!
Iedere week zal ik jullie wat details uit mijn interieur laten zien. 
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! 
Ik ben iedere week dingen aan het veranderen in mijn huisje. 
Op Pinterest en Instagram zie ik een hoop inspiratiefoto's langskomen, 
waardoor ik telkens super veel leuke ideeën krijg!

Love,
Rachèl 




Labels: , , , , ,

4 reacties:

Op 19 december 2013 om 13:07 , Blogger Simone (Simone Shares) zei...

Ziet er leuk uit, dat doodshoofd is echt gaaf!

GiveAway: Win een panty can Shoes-Cancan!

 
Op 19 december 2013 om 13:08 , Blogger Unknown zei...

Heel gaaf dat doodshoofd!

http://www.fashion-hooked.blogspot.com

 
Op 19 december 2013 om 19:59 , Blogger Nena zei...

Haha zoveel ikea potloden :D

http://turn-it-insideout.blogspot.be

 
Op 19 december 2013 om 22:03 , Blogger Leonie zei...

Ah dat bekertje met de IKEA-potloden is zo simpel, maar zo leuk!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage