This page has moved to a new address.

DIY | clothing rack

BORINGTHNGS.: DIY | clothing rack

zaterdag 25 januari 2014

DIY | clothing rack


Alweer een low budget diy. Toen ik verhuisde wilde ik ontzettend graag een kledingrek 
om foto's voor mijn blog mee te maken. Maar helaas was er geen plek voor. 
Mijn vader was hier vorige week om een ervoor te zorgen dat er een douchegordijn kwam te hangen,
waarna er een stuk van de witte buis werd afgezaagd. Zie hier de basis voor mijn zelfgemaakte kledingrek!
Door middel van twee kleine haakjes van de Action (deze kan je heel makkelijk in het plafond draaien) en 
een stukje touw, kan ik een kledingrek maken op de momenten dat ik hem nodig heb. Ik heb nu een stuk
bruin touw gebruikt, omdat dat het enige was wat ik thuis had liggen. 
Maar deze zal nog vervangen worden voor een zwart touwtje.

Love,
Rachèl



Labels: , , ,

7 reacties:

Op 25 januari 2014 om 10:25 , Blogger Unknown zei...

Leuke tip! Mijn vriend heeft voor mij van hout een kledingrek gemaakt :)

 
Op 25 januari 2014 om 10:45 , Blogger EllenEva zei...

Handig en ziet er leuk uit! :)
Liefs,

 
Op 25 januari 2014 om 11:01 , Blogger Sara zei...

Wat een tof idee, het ziet er heel mooi strak uit!

 
Op 25 januari 2014 om 13:34 , Blogger Esther - myconfashions.nl zei...

Leuk idee ! En het ziet er ook nog eens ontzettend mooi uit

X Esther | www.myconfashions.nl

 
Op 25 januari 2014 om 14:16 , Blogger Nena zei...

Zo simpel en zo leuk! :D

http://turn-it-insideout.blogspot.be

 
Op 25 januari 2014 om 19:29 , Blogger Nina zei...

Wauwie wat een leuk en heel mooi idee :)

 
Op 11 februari 2014 om 22:10 , Blogger Lana zei...

Dat is echt een handig en mooi idee!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage