This page has moved to a new address.

Interior details

BORINGTHNGS.: Interior details

vrijdag 31 januari 2014

Interior details


Deze week is nogal een chaos wat betreft mijn blogposts. Van zondag tot en met dinsdag
had ik kanariegeel haar en vandaag ben ik ziek.. Het gele haar verklaart waarom ik geen outfit 
heb kunnen plaatsen en doordat ik ziek ben komen de blogposts op een andere dag als gewoonlijk online. 

Zondag besloot ik om mijn haar zelf te gaan verven. Geloof het of niet, ik wilde het witblond maken.
Je snapt waarschijnlijk zelf al, dat het absoluut niet slim is om dat met een pakje te gaan proberen.
Resultaat: geel, maar dan ook echt geel haar. DRAMA! De verf die ik er vervolgens overheen probeerde
te doen pakte niet waardoor het drama alleen maar groter werd. Maandagavond besloot ik dat het misschien
toch wel handig was om even naar de kapper te gaan. Hier kon ik dinsdag terecht en hebben ze het gelukkig kunnen fiksen. Wauw, dit was nog eens een wijze les. 

Love,
Rachèl




Labels: , , , , , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage