This page has moved to a new address.

Streetstyle report

BORINGTHNGS.: Streetstyle report

zaterdag 22 februari 2014

Streetstyle report



Ilovefashionbloggers gaf mij de kans om een streetstyle report te maken! Ik ben gelijk in Amsterdam op zoek gegaan naar fashionista's. Aankomende twee maanden zal ik iedere week een foto laten zien die ik voor het report heb gemaakt. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!


Dit is mijn lieve vriendinnetje Fenna! Ik heb de foto gemaakt in Arnhem, vlakbij de Steenstraat. Ze heeft de ripped jeans, haar leren jasje en de hoed ontzettend mooi gecombineerd. "All black everything". Degene die mij volgen op Instagram hebben vast de tweede foto al voorbij zien komen. Hij is perfect gelukt! 

Love,


Labels: ,

2 reacties:

Op 22 februari 2014 om 15:25 , Blogger Lana zei...

Leuk dat je dat mag doen voor Ilovefashionbloggers!
Het leren jasje van haar is mooi :).

 
Op 27 februari 2014 om 19:18 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel schat! Foto's zijn echt leuk geworden <3 Loveyou!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage