This page has moved to a new address.

Interior details

BORINGTHNGS.: Interior details

donderdag 27 maart 2014

Interior details

aardappelkist





 
aardappelkist






EN: Since the moment i was thinking about moving out, i've got a crush for old wood and pallets. So when my granddad came up with this wooden potato box, i finally got what i was looking for: a perfect wooden nightstand.

Vanaf het moment dat ik dacht aan samenwonen (en dus aan het uit-huis-gaan) heb ik een crush voor steigerhout en pallets. Je kunt hier zulke toffe dingen mee doen! Dus toen mijn opa een paar weekjes geleden aan kwam met deze aardappelkist, had ik eindelijk gevonden waar ik naar op zoek was: een perfect nachtkastje! Wat voor nachtkastje hebben jullie?

Love,
Rachèl 

Labels: , , ,

5 reacties:

Op 27 maart 2014 om 13:00 , Blogger Unknown zei...

Heel erg leuk!! Ik heb niet eens een nachtkastje, dus dit is zeker een goed idee :)

http://www.fashion-hooked.blogspot.com

 
Op 27 maart 2014 om 16:39 , Anonymous Eline | Just Little Things zei...

Wat een mooie foto's! Leuk 'room detail'
Liefs

 
Op 27 maart 2014 om 19:24 , Blogger Unknown zei...

Heel leuk! Origineel :D Maar had ook niet anders verwacht!

X lisa

www.llittleblonde.com

 
Op 30 maart 2014 om 11:26 , Blogger amstervrouwtje zei...

Waauw helemaal mijn style! Ik ga je trouwens toevoegen aan mijn blogroll, vind het leuk om je blog te volgen! x

 
Op 31 maart 2014 om 10:32 , Anonymous Hannelore zei...

Heel mooi! Ik gebruik voorlopig witte ikea dozen (diezelfde die jij in je kastje hebt staan gok ik, maar dan een maatje groter) maar ik wil er graag zelf maken uit osb... da's voor als ik mijn thesis heb afgewerkt en wat meer tijd heb!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage