This page has moved to a new address.

Print | Spring poster

BORINGTHNGS.: Print | Spring poster

maandag 24 maart 2014

Print | Spring poster

Free spring printable - poster

EN: Besides photography i  have another passion; graphic design. I just finished the study Communications and i now ik work fulltime for a company where i design advertisements. So why shouldn't i do something with it on my blog?! From now on, i will post a free printable every Monday! The first one is all about Spring! You can download it here: Spring.

Naast fotografie heb ik een grote passie voor grafisch design. Ik heb net mijn opleiding Communicatie afgerond en ben nu fulltime werkzaam voor een start-up waar ik wekelijks communicatie-uitingen voor ontwerp. Dus waarom zou ik hier niet iets mee doen op mijn blog?! Vanaf nu zal ik iedere maandag een gratis dA3 poster plaatsen die jullie kunnen uitprinten. De eerste staat helemaal in het teken van de lente! Je kan hem hier downloaden: Spring

Mocht je het leuk vinden om hem echt als poster te hebben, dan kan je hem vinden op mijn tictail account!:)

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Love,

Labels: , , , , ,

1 reacties:

Op 28 maart 2014 om 14:05 , Blogger Sjo - Bordeaux Bravoure zei...

ah leuk dit!

XO

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage