This page has moved to a new address.

Interior trend | Arne Jacobson typography

BORINGTHNGS.: Interior trend | Arne Jacobson typography

zondag 20 april 2014

Interior trend | Arne Jacobson typography

Source: My Second Hand Life | Anettes Hus | Nordic Days | MyDubio

EN: Arne Jacobsen was a Danish architect and designer. He is known for his simple effective chair design, but I know his name especially from his typography. Design Letters sells these white cups with black letters and numbers. Very simple and minimalistic. 

Arne Jacobsen was een Deense architect en ontwerper. Hij werd bekend door zijn simpele maar elegante stoel. Ik ken zijn naam voornamelijk van de bekende typografie. Design Letters verkoopt deze witte mokken met zwarte letters en nummers. Ontzettend simpel en minimalistisch (lees: ontzettend leuk!!). Naast de mokken worden inmiddels ook theedoeken, borden, notitieboeken, beddengoed en posters verkocht. De mokken kosten 14,95 euro. Mocht je dat te duur vinden, dan kan je ze altijd nog zelf maken ;) 

Love,
Rachel

PS: Super bedankt voor jullie feedback op het logo! Ik ga erover nadenken! x

Labels: , ,

5 reacties:

Op 20 april 2014 om 10:44 , Blogger Nena zei...

Die zijn zo leuk he! Ik ben ze nog altijd aan het zoeken, online zijn de verzendkosten voor zo'n mok best hoog dus probeer ik ze in een winkel te vinden. Nog niet gelukt tot nu toe :D Ik ben ook enorm fan van zijn AJ lamp !
www.turnitinsideout.be

 
Op 20 april 2014 om 12:47 , Anonymous Eline | Just Little Things zei...

Ah, wat een super leuke trend!

 
Op 22 april 2014 om 11:04 , Blogger amstervrouwtje zei...

Wauw amazing inspiration!

 
Op 27 april 2014 om 15:02 , Blogger Unknown zei...

Leuk gedaan, mooie blog ook.
www.isasfash.blogspot.nl

 
Op 29 april 2014 om 17:32 , Blogger Unknown zei...

Mooie inspiratie, dat idee met de mokken vind ik gaaf!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage