This page has moved to a new address.

Nieuwe blognaam?

BORINGTHNGS.: Nieuwe blognaam?

vrijdag 18 april 2014

Nieuwe blognaam?


Meiden, ik heb jullie hulp nodig! Al paar weken zit ik met de gedachte om mijn blog wat serieuzer aan te gaan pakken. Ik zou graag een nieuwe Wordpress website willen met mijn eigen domeinnaam en eigenlijk ook een andere blognaam. Smoothiefresh heb ik vorig jaar in vijf minuten bedacht, omdat ik toevallig een smoothie aan het drinken was haha! Maarja als ik dat ga veranderen, moet ik het wel echt zeker weten aangezien ik alles moet verhuizen en ben bang dat ik daardoor misschien volgers kwijt raak. Ik zit al een tijdje na te denken over een nieuwe naam en BORINGTHNGS is de blognaam die mij het meeste aanspreekt. Maar ik wil heel graag weten wat jullie ervan vinden!

BORINGTHNGS heb ik niet bedacht omdat mijn blog zo saai is, maar omdat mensen die niks hebben met dit 'blogwereldje' het altijd maar raar en saai vinden wat ik doe. Daarnaast kwam ik tot de conclusie dat saaie dingen eigenlijk het leukst en populairst zijn. Denk aan basics qua kleding, minimalistische graphics, clean en wit interieur. Niet voor niks praten meiden over 'simplicity'.

Ik zou het ontzettend tof vinden als jullie mij in de comments kunnen vertellen wat je ervan vindt en of je het uberhaupt een goed idee vindt als ik mijn blognaam en URL verander.

Dankjewel!!

Love,
Rachèl

7 reacties:

Op 18 april 2014 om 09:31 , Blogger (Retro) Sonja zei...

Ik vind het wel een leuke en originele naam! Leuk idee ook erachter! En als ik jou was zou ik zeker een domein nemen en naar Wordpress gaan als dat kan! Wel zorgen dat je alles goed doet of hulp hebt, zodat je inderdaad geen volgers kan kwijtraken. Ik wil op den duur ook zeker naar Wordpress!

 
Op 18 april 2014 om 11:42 , Anonymous Anoniem zei...

Ik vind het een goede naam en zeker bij jou blog passen! Ik ben een paar maanden geleden ook overgestapt naar wordpress, en heb er absoluut geen spijt van. Zelf heb ik het bij Antagonist gedaan, omdat ik de hulp die je daar krijgt erg fijn vindt. Succes ermee!

http://www.easyedgy.com

 
Op 18 april 2014 om 14:31 , Blogger Annemijn zei...

Het idee er achter is heel leuk, maar ik vind de naam persoonlijk niet je van het omdat ik aan een heel andere context denk. Misschien is het wel een kwestie van wennen.

 
Op 18 april 2014 om 16:14 , Blogger Sara zei...

Ik vind de naam leuk, maar wat je nu hebt vind ik ook heel tof hoor, juist origineel en grappig omdat je net een smoothie aan het dringen was! :)

 
Op 18 april 2014 om 16:36 , Blogger Diya zei...

Ja! De naam en het verhaal er achter is echt leuk.

lifeofdiya.blogspot.nl

 
Op 18 april 2014 om 17:18 , Blogger amstervrouwtje zei...

Ik vind de naam helemaal top!

 
Op 19 april 2014 om 18:50 , Anonymous Tessa | Raspberry & Ripped Jeans zei...

Het is wel echt een pakkende naam! Maar ik vind deze naam ook gewoon leuk ookal heb je hem super snel bedacht! Ik heb toevallig vandaag mijn blognaam veranderd, omdat ik ook wat serieuzer wil beginnen met bloggen! Ik zou zeggen gewoon doen!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage