This page has moved to a new address.

DIY | Concrete house

BORINGTHNGS.: DIY | Concrete house

zondag 4 mei 2014

DIY | Concrete house

diy concrete house

concrete house
EN: Last week I made this little house of concrete. I have to admit, I failed. You have to use carton instead of paper.. Obvious, right? But I totally forgot, so when I putted the concrete in my paper shape it collapsed! I didn't have any other concrete, so I still decided to show you the diy. 

Vorige week heb ik dit betonnen huisje gemaakt. Ik zal eerlijk toegeven, ik heb gefaald. Voor deze diy moet je absoluut karton gebruiken in plaats van papier. Klinkt logisch toch? Helaas ben ik dat helemaal vergeten. Dus toen ik het cement in de vorm wilde gieten, zakte die helemaal in elkaar! Op de foto zie je wat ik er uiteindelijk nog van heb kunnen maken. Aangezien ik geen cement meer over had en ik het ook wel komisch vind, besloot ik om het jullie toch te laten zien. Het is namelijk ontzettend eenvoudig. Het enige dat je nodig hebt is sneldrogend cement (verkrijgbaar in elke bouwmarkt), de print <die je hier kan downloaden>, en KARTON! De onderkant van het huisje dien je open te halen, dit is namelijk de kant waar je het cement in giet. Zorg ervoor dat er geen gaatjes zitten wanneer je de print in elkaar vouwt, anders loopt het cement eruit. Voor degene die hem gaan maken, ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat dus zou het leuk vinden als jullie een foto via instagram kunnen sturen!

Love,
Rachèl


BLOGLOVININSTAGRAM



Labels: , ,

1 reacties:

Op 4 mei 2014 om 18:50 , Blogger Diya zei...

Cactus <3

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage