This page has moved to a new address.

Interior details | Mom's home

BORINGTHNGS.: Interior details | Mom's home

donderdag 22 mei 2014

Interior details | Mom's home


EN: Goodmorning ladies! The sun is shining in the Netherlands so I'm walking around in my skirt. It can't be better! As I said before, I didn't get my love for white and minimalistic interior from a stranger. The difference between my Mom and I is she combines it with borcant flea stuff. 

Goedemorgen meiden! De zon schijnt, ik loop lekker rond in mijn rokje; het kan niet beter! Zoals ik jullie al eerder vertelde, mijn ik mijn liefde voor wit en minimalistisch interieur niet van een vreemde. Het enige verschil is dat zij deze stijl combineert met brocante spullen, zoals je ziet op de foto. Toen ik nog thuis woonde vond ik brocante helemaal geweldig. Samen met mijn moeder bezocht ik allerlei winkeltjes die zulke spullen verkopen. Voor mijn verjaardag heb ik daardoor twee antieke koffers gekregen, zo tof! Maar sinds ik in Amsterdam woon en andere mensen volg op Instagram, verandert mijn stijl steeds meer in modern en 'clean'. Perfect voorbeeld: de gehele collectie van Hay. 

Love,

2 reacties:

Op 22 mei 2014 om 12:17 , Blogger (Retro) Sonja zei...

Superleuk! Ik hou nog steeds wel van dat brocante :)

 
Op 22 mei 2014 om 13:57 , Anonymous Tessa | Raspberry & Ripped Jeans zei...

Aww leuke post!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage