This page has moved to a new address.

Interior details

BORINGTHNGS.: Interior details

donderdag 1 mei 2014

Interior details



EN: During the Easter weekend, I spent a couple of days at my parents place. I arrived Thursday evening and in the first five minutes, my mother dragged me to the living room and showed my her new chair. Which is awesome! It reminds me of the 'way too expensive' Harry Bertoia diamond chair. But this one is actually sold at Ikea and only cost around 80 euro's! Mom, good job.

Tijdens het Paasweekend was ik een aantal dagen thuis bij mijn ouders. Donderdagavond kwam ik bij mijn ouders huis aan. Ik was nog geen vijf minuten binnen en mijn moeder sleurde me mee naar de woonkamer waar haar nieuwe stoel stond. Blijkbaar heb ik de voorkeur voor de minimalistische, witte en industriele interieurstijl niet krijgen van een vreemde. De stoel doet mij erg denken aan de veel te dure Harry Bertoia diamond chair. Deze komt echter van Ikea en kost nog geen 80 euro. Des te meer reden dat ik graag de stoel mee zou willen sjouwen naar Amsterdam! Mams, heb je goed gedaan. 

Love,

Labels:

6 reacties:

Op 1 mei 2014 om 11:04 , Anonymous Tessa | Raspberry & Ripped Jeans zei...

Wauw! Hele leuke stoel! Ik hou ook echt van dat minimalistische!

 
Op 1 mei 2014 om 11:13 , Blogger Diya zei...

Heel mooi!

 
Op 1 mei 2014 om 12:01 , Blogger (Retro) Sonja zei...

Hele gave stoel! Je hebt je stijl dan zeker niet van een vreemde, nee! Haha! :)

 
Op 1 mei 2014 om 14:15 , Anonymous Anoniem zei...

Wauw! Love it! En de prijs valt nog best mee ook! x

 
Op 1 mei 2014 om 19:26 , Blogger Ellen zei...

Wat een mooierd!!!

el-eventh

 
Op 2 mei 2014 om 12:46 , Blogger Sas zei...

Ziet er erg mooi uit!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage