This page has moved to a new address.

Print | Matt black

BORINGTHNGS.: Print | Matt black

maandag 12 mei 2014

Print | Matt black


EN: Matt black is the new black. With my spray can I tranform every object in my apartment in matt black or matt white.

Matt black is the new black. Met mijn spuitbus van de Action maak ik alle spullen in mijn appartement mat zwart of wit. Geen glimmend interieur of accessoires meer. Zelfs mijn fiets is mat zwart! Het geeft een stoerdere uitstraling en sowieso vind ik het vervelend als spullen glimmen. Wanneer ik televisie kijk denk ik telkens dat ik wat zie bewegen. Voordeel van matte kleuren, geen spiegeling! Download de print hier.

Love,

Labels: ,

1 reacties:

Op 12 mei 2014 om 20:44 , Blogger amstervrouwtje zei...

Super mooi! Creative <3

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage