This page has moved to a new address.

Nieuwe blog!

BORINGTHNGS.: Nieuwe blog!

maandag 9 juni 2014

Nieuwe blog!


EN: Hi girls! I'm so happy today, I've some great news for you: I moved my blog to Wordpress!
From now on, you can only reach my blog by using the URL www.boringthngs.com. I've changed the whole design and I think it's awesome!


Hi meiden! Ik ben zo happy vandaag want ik heb goed nieuws: mijn blog is eindelijk verhuisd naar Wordpress! Vanaf nu in mijn blog alleen nog te bereiken via mijn nieuwe URL www.boringthngs.com. Deze blog blijft bestaan voor het geval je de verkeerde url gebruikt. Het gehele design is veranderd en ik vind het echt super tof geworden! Ben natuurlijk heel erg benieuwd naar jullie mening, so let me know! 

See you there!

Love,
Rachèl

2 reacties:

Op 9 juni 2014 om 16:20 , Blogger EllenEva zei...

Wauw ik vind hem super mooi geworden!!

 
Op 2 juli 2014 om 11:59 , Anonymous shirley | lovingyourlife.nl zei...

Wauw super tof ik heb het ook ooit geprobeerd om over te stappen maar het lukt me niet. Dat komt denk omdat ik al een eigen domein heb gekocht via blogger.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage